wtorek, 23 czerwca 2015

Fotografia/Moja pasja:)



Dawno nie pisałam posta,a więc teraz postanowiłam coś napisać, zwłaszcza, że doszło mi trochę weny na pisanie gdyż ostatnio odnalazłam coś, co lubię robić i jednocześnie mam do tego trochę talentu, albo przynajmniej mogę się poduczyć. Od małego uwielbiam robić zdjęcia. Robię zdjęcia wszystkiemu co napotkam i wydaję się być ładne. Kocham fotografować, ponieważ wtedy z niczego mogę zrobić coś wyjątkowego:) Zwykły, mały kwiat a na zdjęciu wygląda przepięknie! Moje zdjęcia nie są jak na razie profesjonalne, bo nie mam odpowiedniego sprzętu. Mam nadzieję, że szybko mi taki wpadnie w ręce.

Niedługo wakacje!

Wszyscy pewnie o tym dobrze wiedzą, że zbliżają się tak długo oczekiwane wakacje. Chciałabym wam tylko życzyć bezpiecznych, spędzonych z najbliższymi i najlepszych wakacji! Wiecie już gdzie wyjeżdżacie? Tak? Pochwalcie się w komentarzach.

+ łapcie kilka zdjęć mojego autorstwa, prosiłabym was o opinie w komentarzach, co mam zmienić w swoim sposobie zdjęć, albo propozycje komu/czemu mogę robić zdjęcia :)


3 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam robić zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto odkrywać swoje `nowe` pasje. Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fotografia to moja największa pasja i zaczynałam właśnie fotografując wszystko, co napotkałam :)
    ładne zdjęcia! najbardziej podoba mi się to z kaczkami :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń