sobota, 27 czerwca 2015

Zwierzęta i to jak je traktujemy.

W tym poście chciałam poruszyć temat zwierząt, głównie tych źle traktowanych. Ludzie robią krzywdę psom czy zwierzętom dla rozrywki..Nie potrafię zrozumieć takich osób. Zwierzęta są do kochania, przytulania i przede wszystkim traktowania ich jak przyjaciół. Czasami niektórzy też uważają, że stosowanie kar np. ściskanie szyi (widziałam taką czynność u jakiegoś mężczyzny) jest dobre i można tym czegoś nauczyć. Nieprawda to nie jest dobre. Owszem może i można czegoś nauczyć, ale kosztem męczenia? NIE NIE NIE! Najgorszym przypadkiem jest jednak, gdy ktoś adoptuje małe zwierzątko, bo jest śliczne, słodkie i malutkie. A potem? Twierdzą, że jest duży i nudny i wyrzucają je z domu. Jest mi przykro gdy tylko zobaczę jakiegoś porzuconego psa lub kota. Z chęcią bym je przygarnęła, lecz sama posiadam jednego kota i mieszkam w bloku, więc nie mam za bardzo jak. Głupia sytuacja również spotkała mnie dzisiaj. Moja przyjaciółka chciała wziąć małego kotka od pewnej pani gdyż miała na oddanie. I pani powiedziała, że kilka dni wcześniej był u niej chłopiec, wziął kotka, a trzy dni później ten kot został wyrzucony gdyż mama nie pozwoliła mu na to zwierzę i nawet nie była poinformowana. Apeluję do was teraz, pamiętajcie, że zwierzęta też mają uczucia i swoje prawa, szanujcie je tak samo jak byście chcieli, żeby was szanowano.

+ kilka zdjęć mojego autorstwa:)











5 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, piekne kolory :)
    Ja nie toleruje znecania się nad zwierzetami, gdsy ktoś skrzywdzi zwierzaka powinien zostac skrzywdzony.
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie zrozumiem i nigdy nie będę szanowała ludzi, którzy krzywdzą zwierzęta. nigdy. sama mam ogromną słabość do wszystkich stworzonek, widok zwierząt w zoo mnie rozczula, do schroniska z tego powodu też nie mogę chodzić, bo chętnie przygarnęłabym wszystkie do siebie. jeszcze sytuacja psów i kotów nie jest taka zła, zdecydowanie gorzej mają mniejsze zwierzątka. sama się zaangażowałam w pomoc świnkom morskim i jedną adoptowałam do siebie, żeby moja pierwsza świnka miała koleżankę. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post.Ja nie moge przezyć widząc jak jakieś zwierzeta sa torturowane.Czasami jestem bardziej wrażliwa na cierpieni zwierząt niz ludzi :( http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to zdjęcie kotka! :)
    Obserwuję :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post pt. ''Avatar'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/avatar.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tego, że zostałam pogryziona przez psa, to nadal bardzo kocham zwierzęta <3
    Powinniśmy je szanować. Cudowne Zdjęcia ;)
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń