poniedziałek, 25 maja 2015

Ale co pomyślą ludzie...

Pewnie często spotykacie się ze słowami " ale co pomyślą inni?" albo nawet sami je wypowiadacie. Tak, niestety żyjemy w kraju, w którym ludzie okropnie zwracają uwagę na czyjś ubiór, kolor włosów (mówię tu o kolorowych włosach). Pewnie niektórzy właśnie boją się czy jeżeli założą inne ubrania niż każdy to ludzie ich wyśmieją. Przy okazji, skoro już dodaje takiego posta to od razu powiem.
                 'MOJE STYLIZACJE NIE ZAWSZE SĄ JAKIEŚ MODNE CZY NA TOPIE'
Mówię o tym, ponieważ obawiam się komentarzy typu "ale to wcale nie są modne rzeczy". Założyłam tego bloga również po to by dodawać SWOJE stylizacje, czyli to co ja lubię nosić i mi się podoba. Ja rozumiem, że to może się komuś nie podobać, każdy ma swoje zdanie :)
Wracając do tematu. Opinia innych, co sobie o mnie pomyślą- dużo ludzi, przede wszystkim młodzież ma taki problem. Według mnie nie powinniśmy się tego obawiać. To jak się czeszemy czy malujemy czy też  ubieramy zależy tylko od nas. Jeżeli nam się podoba to czemu mamy tego nie robić? Jeżeli ludzie się na nas patrzą to :
- zazdroszczą nam, że nie mają swojego własnego stylu
Oczywiście znajdą się też różnego typu hejterzy, którzy zaczną się śmiać. Ale co z tego? Przecież to twoje ciało i robisz z nim chcesz, oczywiście w granicach rozsądku. Moje motto w takich sytuacjach-
                                     "UBIERAM SIĘ DLA SIEBIE, A NIE DLA INNYCH"
                                      https://www.youtube.com/watch?v=UE-NdKvJ9yI
+ kilka obiecanych zdjęć z sesji :) pamiętajcie,że dopiero zaczynam i na razie może nie być jakoś bardzo profesjonalnie. Dziękuje z góry za miłe komentarze i obserwacje.
                                                                            xoxo














10 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z Toba w stu procentach :) Na przejmowaniu się opinia innych tracimy najwięcej czasu, a tak byc nie powinno.
    Pozdrawiam http://juliakonieczny00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czas zawalczyć o swoje szczęście,a nie zwracać uwagę na to co powiedzą inni ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można przejmować sie tym, co inni powiedzą. Żyjemy dla siebie i dla bliskich osób - nie dla obcych. :) Każdy powinien zając się sobą!

    Obserwuję, zapraszam do mnie > KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś przejmowałam się tym, co myślą o moim wyglądzie, ale to moje ciało i moje życie - którego nikt za mna nie przeżyje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Indywidualizm przede wszystkim ;)
    Pozdrawiam :) radolsky blogspot

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, a pomysł na posta świetny ;)
    http://glooodomorek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! To nasze ciało, powinniśmy się w nim czuć swobodnie! :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i bardzo dobre stwierdzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta korona z kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń